Spring Q&A 2017

Ćao svima! Današnji post će biti Q&A koji sam jako dugo izbjegavao da uradim jer sam konstantno mislio "Šta ako mi niko ne postavi pitanje" I pošto sam već krenuo dobijati puno pitanja odlučio sam da uradim Q&A i da odgovorim na sve što vas zanima. Ja sam postavio na svoj insta story da mi šaljete u DM pitanja i u roku od 15min je vec bilo 11 pitanja. Za 3 sata je preslo 100 i sad upravo gledam i stvarno ne mogu da brojim. Ukoliko nisam napisao vaše pitanje nemojte brinuti, radiću još mnogo Q&A postova. Počnimo






Ok znam da sam rekao da ćete svi biti pozdravljeni, ali kao što ste već gore vidjeli nisam očekivao da ću dobiti toliko pitanja. Tako da vas ovom prilikom pozdravljam sve. Pokušaću da odgovorim na što više mogu.



1. Imaš li brata ili sestru?
-70% vas je pitalo ovo. Imam mlađu sestru.


2.Koliko imaš godina?
-14.


3.Kada bi morao birati da postanem najpoznatiji na svijetu a imam ružnu i pametnu curu ili da nisam poznat a imam lijepu a glupu curu šta bi izabrao?

- Ja svoj blog i instagram stavljam na prvo mjesto. Trenutno nisam u tom fazonu da ja sad imam curu kao pola mog razreda. Pošto ja i dalje blog držim na prvom mjestu izabrao bih da sam najpoznatiji a da imam ružnu a pametnu curu. Imam koga da me slika lol.

4. Da li bi prije pojeo žabu ili poljubio slona?
- Iskreno ni jedno ni drugo, al eto radije ću poljubiti slona.

5. Koje postove voliš čitati a koje pisati?

-Zavisi, postoji oko 10-ak blogova koje ja lično pratim i čije postove čitam. Bez obzira na to što sam modni bloger, ne postavljam npr kako se obući za to i to jer to se može naći na internetu. Slikam kombinacije koje sam dobio od određenih kompanija ili kombinacije koje se meni sviđaju

6. Šta koristiš za njegu lica?
-Trenutno ništa. Vjerovali ili ne. Naveče pred spavanje stavim clean&clear facial wash i umijem se i to je to.

7. Imaš li kakve planove za ljeto?
- Još uvijek planiram sva putovanja za ovu godinu.

8. Kako sam smislio ime za blog?- Da budem iskren nisam ga ni smišljao, ja sam ga napravio i kad sam trebao napisati kako će mi se zvati blog to sam napisao jer mi je prvo palo na pamet.

9. Koliko dugo tvoj blog postoji?
-Ja sam već milion puta rekao, al evo i da ponovim, ja sam blog napravio na www.wix.com u septembru 2016 i onda sam se prebacio na blogger u januaru 2017. 

10. Da li je tvoja kosa prirodna ili je farbana?
-Prirodna. Plavu kosu imam jako dug period.. Milsim imam je i sad ali je dosta tamnija od kad sam je zadnji put farbao ( ljeto 2016 ) kada sam se ofarbao u crno. Ne znam otkud mi da ideja ali da. Uglavnom prirodna kosa.

11. Koliko si visok?
-1,80m 

12. Koju ćeš srednju upisati?
- Nisam napisao post o tome, ali ja sam se u martu 2017 upisao u Gaudeamus u računarsko-informatički smjer (Gaudeamus je inače privatna škola ako nekoga zanima)

13.O čemu najčešće pričaš sa društvom?
-Zavisi. Uvijek pričamo o nekim drugim temama.

14. Da li vjeruješ u muško-ženska prijateljstva i šta misliš o njima?
- Vjerujem i to stvarno. Nisam nikada imao problem sa tim niti ću imati. Imam par odličnih prijatelja i prijateljica sa kursa francuskog sa kojima se i dan danas družim.

15. Da ideš na pusto ostrvo i da moraš ponijeti jednu stvar, šta bi to bilo?
- Telefoooon, ali pošto nema struje na pustom ostrvu onda bi definitivno poveo svoju mamu jer sam ja potpuno nesposoban za život loool.

16. Kako se susrećeš sa hejt komentarima?
- U početku sam se osjećao jako osramoćeno kada su krenuli komentari na moj račun ali pošto bukvalno SVAKI DAN neko nešto prokomentariše, ja više i ne obraćam pažnju. Mene blog čini srećnim, a šta će neko reći, me nije briga.

17.Omiljeni Disney-ev film?
- Moana i Frozen. Frozen mi je posebno drag film jer me podsjeća na 2015 koja je inače moja omiljena godina.

18. Omiljena pjesma?
OPSJEDNUT SAM sa pjesmom od Alme ( Requiem ) koja će biti na euroviziji 9 maja 2017. Can't wait!!!

19. Da li si ikad posjetio Beograd?
2 puta u životu, mnogo volim taj grad.

20. Imaš li kućnog ljubimca?
Yep. Imam psa. 

Hvala svima koji ste poslali ova divna pitanja. Žao mi je ako nečije nisam pročitao, ali ne brinite, praviću summer Q&A vrlo uskoro. Volim vas puno a mi se vidimo u sljedećem postu.


2 comments:

Anonymous said...

JEEEEEJ MOJE PITANJE JE MEĐU TIM OBOŽAVAM TEEE <3

Anonymous said...

odlican post, samo tako nastavi

My Instagram