How I started my blog and why?

April 18, 2017

Ćao svima! Današnji blog post će biti o tome, kako sam ja uopšte dobio tu ideju da započnem blog? Kako sam saznao za blog? Pošto sam vidio da vas je došlo puno na moj instagram sa naših prostora (balkan) odlučio sam da napišem ovaj post na našem jeziku.


Otkud meni ideja da započnem blog? Pa evo ovako, 2016 je za mene bila jako i dobra i loša godina i mnogo toga se izdešavalo da je uticalo na mene da otvorim blog. Na ljeto 2016 sam jednog prijatelja (koji mi i nije baš prijatelj) pitao sve u vezi njegovog posla (modeling.) Ja sam oduvijek maštao da budem model pa sam se zato i raspitao. On je meni pričao sve dobre strane tog posla, i nikad mi nije rekao zašto je odustao. Da budem iskren nije me ni zanimalo. U mojoj glavi je bila neka predivna zamisao o tome kako sam ja model, kako cu imati puno odjeće, kako ću biti na naslovnim stranama časopisa, kako će svi voljeti moj rad. 

Konačno nakon mjesec dana, ispričam roditeljima sve, jer ja to nikako nisam mogao izbaciti iz glave, kako ja želim biti model. Oni su se složili i moja mama je nazvala mog prijatelja i on joj je sve objasnio u vezi toga. U septembru 2016 raspisan je konkurs za "SVE MLADE MODELE IZ BANJALUKE" i na naslovnoj strani slika nekog dječaka koji pozira. Ja sam tu sebe zamislio i nisam mogao spavati koliko sam se radovao. Kada sam došao tamo, svi su se ponasali divno, krasno, a možda je to zato jer su moji roditelji tu. Izvagali su me, mjerili, tražili sve moguće: Koji broj cipela nosiš, koji broj odjeće itd... Kada sam se konačno upisao nisam mogao dočekati jednu drugu stvar, MOJU PRVU REVIJU. Prva revija se održavala u nekom tržnom centru i ja sam sav presrećan došao, oni su me obukli, sredili (kako to inače ide) i na toj reviji su mi sve objasnili, hodanje, držanje ruke u džepu, okretanje... Svi ljudi koji su bili tamo gledali su čudno, poprijeko, a kada je došao kreator tih kombinacija svi su ustali i aplaudirali, bili presrećni. Meni to nikako nije bilo jasno. Zašto sam ja razmišljao da će nama svi aplaudirati, zašto sam ja mislio da ću ja biti na naslovnim stranama časopisa, da oni mene traže a ne ja njih. Druga revija je bila očaj. Prema nama su se ponašali kao prema vješalicama koje se samo trebaju prošetati i vratiti, jer, koga briga za nas kad je kreator tu... 

Kad je revija završila, i kad smo se presvlačili, kreator je došao i rekao kako oni mene ipak ne žele jer "Oni su svi bajka, a ti si neka druga priča, dosta se razlikuješ" A to je i rekao vjerovatno zbog mog stava o njemu. Ja sam i dalje imao taj svoj neki san, pa sam mu rekao "Jednog dana ću biti na naslovnoj strani časopisa" i tako sam izletio i vratio se kući i jedino što sam uradio je sjeo na krevet i plakao. Ja sam znao da nikad neću biti na ni jednoj strani magazina, i znao sam da neću biti uspješan. Te večeri sam nešto istraživao po internetu i našao sam video od jedne ytuberke, bloggerke Sabrine Tubić. Ona je snimila video o blogovanju i kako to funkcioniše. Šta je blog zapravo i šta se tu možr uraditi, kakvi blogovi postoje itd. Ja sam zamislio da ako otvorim blog, da bi to mogao biti moj "Časopis". U početku se uopšte nisam razumio kako da uredim blog, ali sam vremenom istraživao i konačno sam uspio. Prvi blog koji sam otvorio je bio na www.wix.com i onda sam se u januaru 2017 prebacio na blogger. Drago mi je što sam uspio u tome, što sam ostvario toliko puno saradnji i što sam tu gdje jesam. Drago mi je što su se neke stvari dogodile tako kako jesu.

Nadam se da vam se dopao ovaj blog post, i nadam se da vam se dopala moja mala pričica. Ljubim vas puno, a mi se vidimo u sljecećem postu.

You Might Also Like

0 comments

Subscribe